Bijna al onze pakjes worden verzonden via TNT-post.
Je kunt kiezen voor aangetekende verzending of brievenbuspost.
Aangetekende verzending wordt aanbevolen.
Hotfix Applicators en opbergdozen worden altijd aangetekend verzonden omdat deze doorgaans niet door de brievenbus passen.

Bij het versturen van je pakket sturen we u een mail met de "Barcode" van TNT Post
Je kunt middels onderstaand formulier het pakketje in de gaten houden en kijken waar het zich op dat moment bevindt.

De TNT Post heeft af en toe vertraging met scannen. Uw pakket krijgt dan de status voorgemelde zending niet aangetroffen, manco.
In 99% van de gevallen is de statusinformatie dan de eerstvolgende werkdag beschikbaar.

Als u op het moment van afleveren niet aanwezig bent, dan doet de medewerker van TNT Post een niet-thuis bericht in de brievenbus.
Je kunt het pakket dan op het postkantoor afhalen. Belangrijk: vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!

Voor mee informatie over de verzendmethoden klik hier.
Vul hieronder de gegevens in en klik op "Opvragen":
 

Barcode:

Postcode:

 

(postcode invoeren als "1234AA")