| ||||||||
![]() | ||||||||
Wat kan ik op deze website doen? Hotfix Shop is een internetwinkel. Hier vind je alles voor het verfraaien, versieren en bedrukken van oude en nieuwe kledingstukken & accesoires met hot-fix applicaties. | ||||||||
![]() |
||||||||
Je kunt nu verder winkelen, of afrekenen door de stappen te
volgen. Veel winkel plezier!! Heb je vragen? Neem contact met ons op! | ||||||||
![]() |
||||||||
Kun je ook langs komen bij Rhinestones.nl? Eigenlijk niet. Wij zijn een internetwinkel. Langs komen is alleen mogelijk op afspraak. | ||||||||
![]() |
||||||||
Hoe lang duurt het voor m’n geleverd wordt? De levertijd staat vaak bij de artikelen vermeld. De levertijd geldt vanaf het moment dat jij je het bedrag hebt overgemaakt op onze rekening. We wachten met verzenden tot we een groot gedeelte van je order compleet hebben. Bestel je producten van meerdere bovenstaande categorieen in 1 bestelling, dan geldt voor de hele bestelling de langste leveringstermijn. Mocht de levertijd langer zijn, dan sturen we je de op voorraad zijnde artikelen toe en leveren we de rest op onze kosten na.
Spoedopdracht? Neem contact met ons op! We kunnen dan kijken wat er mogelijk is op korte termijn. Kijk ook eens wat we op voorraad hebben op de voorraad pagina! | ||||||||
![]() |
||||||||
Ik wil graag via de shop een voordeelpakket bestellen. Als ik mijn gewenste kleuren invul, dan is de ruimte te klein voor mijn teksten. Hoe kan ik het beste mijn kleuren doorgeven? Je kunt de kleuren vermelden in het vakje opmerkingen op het bestelformulier. Je kunt ook een mailtje sturen naar de klantenservice nadat je je bevestiging hebt ontvangen. | ||||||||
![]() |
||||||||
Waarom willen jullie dat ik vooruit betaal? We krijgen tientallen bestellingen per dag binnen die niet serieus zijn, of nooit betaald worden. Voorheen leverde we elke bestelling die binnen kwam, maar dat is op deze manier eigenlijk geen doen. Daarom nemen we bestellingen pas in behandeling nadat we de betaling hebben ontvangen. Zo weten we zeker dat je de bestelde artikelen echt wilt hebben. We staan 100% garant voor een goede afhandeling van je bestelling. Bekijk de reacties in ons gastenboek en onze feedback op e-Bay. | ||||||||
![]() |
||||||||
Ik wil 10 gross van 1 kleur bestellen, krijg ik dan korting? De prijzen per 10 gross staan op de site vermeld en worden automatisch berekend. Je kunt dus gewoon bestellen en hoeft geen mailtje hierover te sturen. Als voorbeeld SS10 4 zakjes van 350 = 1400 steentjes (10 gross is 1440 steentjes, dus dat komt ongeveer overeen) De prijs via de site is dan 4x € 3,19 = € 12,77 Hierop krijg je nog je forumkorting, en de extra korting als je bestelling boven de 150 euro is. Totaal kan dit oplopen tot 15% extra korting zodat je op € 10,85 per 10 gross komt. Als voorbeeld de SS16 7 zakjes van 200 = 1400 steentjes (10 gross is 1440 steentjes, dus dat komt ongeveer overeen) De prijs via de site is dan 7x € 3,19 = € 22,33. Hierop krijg je nog je forumkorting, en de extra korting als je bestelling boven de 150 euro is. Totaal kan dit oplopen tot 15% extra korting zodat je op € 18,99 per 10 gross komt. |
||||||||
![]() |
||||||||
Als ik lid ben van Rhinestones.nl / HotfixForum krijg ik toch korting? Ja, dat klopt! Deze kortingscode kun je alleen zin als je bent ingelogd! ben je ingelogd? klik hier voor de kortingscode! ben je nog geen lid, meld je dan snel aan voor HotfixForum en profiteer ook van de extra kortingen! |
||||||||
![]() |
||||||||
Ik heb een speciale aanvraag, kunnen jullie deze ook voor me
verzorgen? Maak gebruik van de mogelijkheid om een speciale aanvraag te doen! We gaan graag voor je op zoek of zoeken een passend alternatief. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden. | ||||||||
![]() |
||||||||
Ik wil graag een bestelling plaatsen maar zou graag eerst
een proefexemplaar ontvangen. | ||||||||
![]() |
||||||||
Hebben jullie ook een papieren prijslijst? Nee, helaas. De prijzen van onze producten veranderen regelmatig. De producten met een hoge doorlopsnelheid, dus de populaire producten, kunnen we ook goedkoper aanbieden dan producten die niet veel verkocht worden. Dit passen we regelmatig aan. Het kan dus zijn dat je voor een artikel meer of minder betaald dan voorheen. Dat komt omdat wij bij de inkoop afhankelijk zijn van inkoopprijzen en de koersen van internationale valuta. We hebben besloten wel alle producten op te nemen in de website, zodat je je ook kunt laten inspireren door producten die nog niet door iedereen gebruikt worden! | ||||||||
![]() |
||||||||
Kan ik ook achteraf betalen? Wij leveren in principe niet op rekening (al zijn er voor vaste klanten wel wat mogelijkheden). | ||||||||
![]() |
||||||||
Waarom zijn jullie verzendkosten soms hoger dan
de waarde van de postzegels? Wij rekenen verzend & handlingskosten, dus niet alleen verzendkosten. Je bestelling wordt klaargezet, verpakt, geaddresseerd en gepost. We hebben besloten de prijzen van onze artikelen laag te houden, en een bijdrage in de handlingkosten te hanteren. |
Staan jullie ook op beurzen?
Wij biedenen onze klanten elke dag via de website de mogelijkheid om de mooiste hotfix-producten te bestellen en snel in huis te hebben. |
|||||||
![]() |
||||||||
![]() | ||||||||
Heb je zelf een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. | ||||||||
Wij hopen dat je de moeite wilt nemen ons een mailtje te sturen over je ervaringen met onze producten. Alles wat je belangrijk vindt, zowel positief als negatief, kan ons helpen onze producten nog verder te verbeteren. |